Pis en venda al Casc Antic de Barcelona. - Ref. CHV1769

295.000€
63 M²
1
2

Pis en venda al Casc Antic de Barcelona.

FINCA SENSE ASCENSOR.PIS LLOGAT.
Es ven pis a finca de 1864, és un tercer pis altura real, sense ascensor. El pis té 63 m2 construïts, distribuïts en un ampli saló menjador amb cuina americana, una habitació doble gran i un bany amb dutxa. Pis exterior, molt lluminós, amb 3 balcons. Totalment reformat, amb terres de parket i bigues vistes. Té aire condicionat i calefacció per bomba de calor. Ubicat al cor del barri Gòtic Barcelonès i proper al Port Vell. Envoltat de comerços, botigues i restaurants de moda. Pis llogat fins el 30 d´abril per 1.280€ al mes. No dubteu a contactar amb nosaltres per a qualsevol dubte o per concertar una visita.

Producte APIALIA
Chrysol Value
www.chrysol.es

Informació

Referencia
CHV1769
Província
BARCELONA
Població
Barcelona
Zona
El Gòtic
Orientació
Sud
Construïts
63 m²
Superfície útil
54 m²
Preu
295.000€
Conservació
Bon estat
Dormitoris simples
0
Dormitoris dobles
1
Baños
2
Aire condicionat
Si
Calefacció
Bomba de calor
Planta
1

Característiques

Balconada
Equipada
Luz
Aigua

Mapa

C.I.

Molt eficient

Consum d'energia (KW h / m2 año): 168
Emissions (Kg CO2 / m2 año): 28
A
B
C
D
E
F
G
168
28

Poc eficient

NOTA: La informació d'aquesta propietat pot haver canviat, per tant no som responsables de la fiabilitat de la informació, per favor contacti amb nosaltres per conèixer les característiques exactes.

CHRYSOL VALUE, S.L.U.

(+34) 938 553 957
(+34) 669 752 346
Formulari de contacte

Propietats similars

Destacada
Venta
pis en barcelona · dreta-de-leixample 0€
Pis
Barcelona
Dreta de l´Eixample
3
4

Ref. CHV1342

Reservat
Destacada
Venta
pis en barcelona · les-roquetes 115000€
Pis
Barcelona
Les Roquetes
5
1

Ref. VEX00593-TRAF1

Oferta
Venta
pis en barcelona · el-gotic 229000€
Pis
Barcelona
El Gòtic
2
1

Ref. CHV1554

<a class="et_pb_button et_pb_custom_button_icon et_animated et_pb_button_1 et_pb_module et_pb_bg_layout_dark zoom buttonVolver" href="javascript:history.back()" style="animation-duration: 1000ms; animation-delay: 0ms; opacity: 0; animation-timing-function: ease-in-out; transform: scale3d(0.5, 0.5, 0.5);">Tornar</a>